Saturday, July 26, 2008

MASALAH YANG SUSAH UNTUK DIHILANGKAN

26 Jun (Sabtu)
Hari ni kat sekolah ada kokum,sambil tunggu pulang so aku jegok2 la kat blog ni. Aku sekarang makin bermasalah dan makin susah untuk aku buang tabiat/perangai yang dah hampir 20 tahun aku lakukan, susah juga bagi aku untuk menyelesaikannya, aku perlu kuatkan semangat dan banyakkan berdoa agar aku dapat hidup seperti orang lain yang normal. Amin.
YA ALLAH TOLONG LAH HAMBA MU INI.AMIN

My loving wife dah ketara dia punya alahannya, tadi aku call sakit2 badan dan kepala, interview dia tak dapat tapi Allah bagi satu lagi rezeki (baby) Alhamdulillah, cuma anak2 ku masih lg kecil2 so letih la sikit untuk melayan karenah masing2. dengan izin Allah, abah akan usahakan untuk mengagihkan kasih sayang kesemuanya dengan adil. Sekarangpun abah selalu berfikir macam mana untuk memberi keselesaan kepada anak2 abah, kita sekeluarga datang ke sabah pun untuk keselesaan kita semua.
Kalau abah salah dan tersilap mengasihi maafkan lah abah. tapi anak2 abah masih kecil ketika ini untuk memahami semua itu, suatu hari nanti anak2 abah akan faham semua itu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails