Thursday, May 13, 2010

Permulaan.....Huhuhuhuu

Memandangkan kehidupan yang memerlukan pemerhatian yang jitu bagi menyara anak6 kesayanganku dan isteri yang satu nih....jadi aku perlu mencari nafkah yang lebih....aku punya kekuatan tapi malas yang menguasai...aku ada oven besar..aku ada mixxer besar...jadi apa guna aku beli kalau tak gunakannye...so bermula hari ni aku sendiri yang menjadi penghulu dalam mengendalikan mesin aku tu....apa salahnya aku yang kerjakan benda tu...harapkan my wife kadang2 dia ndak sihat bah...bermula hari ni lah aku buat roti untuk menambah nafkah aku untuk my loving family.........tapi ahsilnye kurang memuaskan coz aku kerjekan nye betul2 tu yang tak menjadi...huhuhuu....cubaan...dugaan...kuatkan semangat n usaha.....Insa"Allah Berjaya....Amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails