Tuesday, June 22, 2010

Deman bola.....

Sekarang sedang berlansung FIFA di Afrika Selatan. Masing-masing tidak kira lelaki ataupun perempuan, bujang atau pun dah ada anak pinak masing-masing sibuk bercerita tentang bola. Aku datang sekolah je itu lah isu pertama yang masuk kat cuping telinga aku ni....BOLA....BOLA....BOLA....aku cuba gak untuk meminati bola, nak jadi kaki bola jugak la katakan tapi jiwa aku ni tidak boleh terima...aku cuba lagi tapi aku tak tahu apa yang aku tengok....yang aku tengok orang berebut mengejar bola yang sebiji itu....aku betul-betul takde feel tak tahu nak asuh macam mana lagi jiwa aku ni...jadi aku buat bodoh je lah...mana aku tahu aku menyampuk kalu aku tak tahu aku cakap je tidak tahu...senang....anyway hidup perlu di teruskan walau apa yang terjadi....huhuhu.....SELAMAT MENONTON BOOOOOLLLLLAAAAAA kekawan yang meminati bola....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails