Thursday, July 12, 2012

Amanah Terlaksana

Alhamdulillah...hari ni selesai sudah amanah yang dipertanggungjawabkan kat aku sebagai SU Sukan Sekolah...hari tanggal 12julai2102 selesai sudah sukan tahunan kali ke-30, 2013 SKPK....dengan kerjasama dan sokongan rakan-rakan akhirnya pukul 2 tengahri selesai semuanya hingga ke bahagian kemas mengemas. Aku begitu terharu dengan kerja yang dilakukan oleh rakan-rakan bagi menjayakan kejohanan ini...aku hanya mampu mendoakan kebahgiaan kalian sahaja. Apa2 pun aku ucapkan terima kasih semua yang terlibat baik di peringkat pentadbiran mau pun AJK yang di lantik.
Lepas hantar budak2 kat rumah dia orang terus pulang, yang nampak hanya bantal n tilam dah tak fikir apa dah...sampai di rumah rehat sekejap kat sofa tak sempat cari bantal terus lena kat sofa hingga petang...lepas asar khairuddin datang hantar barang dan sembang kat warung allan pasal APC...biasalah tak puas hati tu ada namun itu semua sudah Allah tentukan rezeki kita...buat keje dengan senyum...hehehehe..



 rakan-rakan seperjuangan..

Barisan Pentadbir 2012...aku tak laa..hehe..(tu bakal...amin)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails