Sunday, February 24, 2019

SamBut BirhtDay Isteri Di sEkOlaH Baru .. AlhamDulillah

hari tanggal 24hb Feb sempena hari jadi isteriku tercinta yang ke 43 (happy birthday MAMA .. hadiah nanti tengok noo ) dan hari ni juga aku lapor diri di sekolah baru SK DATO' HJ ZAINUDDIN SERDANG .. sejak dari 2014 aku pindah dari sabah so tahun ke 5 aku ditukarkan (tak minta pun tp kena tukar) ke tempat baru. Perjalanan dari rumah sampai sekolah 30minit .. first day aku naik motor dan memang hajat untuk terus naik motor tapi tengok keadaan dan ekonomi aku. Pagi tadi aku bertolak 6.45 dan singgah isi minyak dari stesen minyak pukul 7pg .. aku sampai sekolah 7.30pg .. hari ni hari sukan sekolah so aku jadi pemerhati je la tak tau nak buat apa .. kebetulan member aku dah ada situ cgu JAAFAR ZAKARIA pun dari SKAM dan bertukar awal bulan 1 ritu. Pukul 1250 dah keluar sekolah. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails