Wednesday, October 30, 2019

Team building KPKP Daerah Kulim 24 OKT 2019

Daerah kulim buat team building untuk Penolong kanan dan penyelaras KPKP .. so aku tak sengaja dilibatkan memandangkan penyelaras aku tak sihat. 24hb berkumpul lah kami di SEDIM VISTA .. kat sedim laa tempat perkelahan keluarga yg sungai dia cantik tuu ... hehhee . kat SEDIM VISTA ni dah 2 kali aku jejaki .. tahun lepas hari keluarga KPKP SKAM tahun ni team building pulak. 
Kereta kancil tak sihat so aku tumpang Saufi cgu skpermatangtiong junjung untuk kesana .. sampai sana dalam 8.30 dalam tentatif 8 pagi. tunggu sampai 920 baru mula acara. Acara pertama ke Tree Top Walk Sedim .. kami ke sana naik lori seramai 25 orang peserta .. mula tu segan juga laa aku mana tidaknye semua PK aku je KP tapi aku on je mcm biasa seb dan petab dah ramai aku kenal. sukanneka rehatang "tubing" naik tiub lori menyusur sungai.











No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails