Wednesday, August 21, 2024

5HB OGOS ADA APA ABG AFIQ

 Alhamdulillah anak7 abah makin meningkat dewasa, berjalan atas kaki sendiri namun abah tetap ada dibelakang kalian walau apa pun pandangan kalian terhadap abah. 5HB OGOS dua anak abah beralih ketangga kejayaan dalam kelansungan hidup. 

Alhamdulillah Abg Afiq mula buka restoran atas jenama sendiri FIQ'S CORNER setelah beberapa rintangan yang dilalui sebelum sampai tarikh keramat ini. Berbekalkan menu RESEPI ONLINE maka terhasillah menu utama fiqs corner 1) Char Kuew Teow ..ni pun beberapa kali percubaan dan komen dari rakan2 ..alhamdulillah order kecik tak cukup. Menu 2) Kuew teow Theng ..ni aku baru je dengar tapi ia iras-iras kuew teow sup .. menu 3) Mee Wantan ..ni aku biasa dengar dan makan masa aku kerja TCRS dulu dan Menu last di fiqs corner ialah 4)Nasi Lemak Mama .. memang sedap..dan menu-menu lain yang kecik-kecik..

Restoran tu ada 5 lot yang Ustaz Muhammad PPKI Tunku Malik. Awalnya nak buka kedai gunting tapi ustz tak bagi sebab semua kedai makan takut rambut terbang ke pinggang customer sbb kedai duk tengah jadi nak taknak abg afiq perlu buka kedai makan. Mula aku dah tolak takut takdan nak support tapi dengan semangat abg afiq aku follow je kemahuan dia maka bermulalah hidup baru abg afiq sebagai tokey restoran.. Semoga Allah Permudahkan Abg AFiq 


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails