Monday, May 09, 2011

Lagi Ke Nandagan




...1 dapur untuk semua...ustz muin chef besar masa ni....yang lain tu asistant chef..

Lojin kami...banglo coner lot semua.
antara orang kg yang hadir kuliah lepas maghrib...kuliah oleh ustz aziq

Sepatutnya aku pulang hari ahad tengahari dari Telupid, memandangkan kalah awal so hari sabtu pagi aku dah jalan pulang. sampai di rumah pukul 2...sebeum tu aku dah call Khai tanya dia ke nandagan tapi dia dah jalan dulu so aku akan jalan ke sana jika larat....dengan izin Allah swt jam 2.30ptg aku n my my son Abg adib n Abg Afiq follow then to Nandagan dengan 'DAG'...Alhamdulillah akmi sampai di sana pukul 5.30 ptg...kami bermalam di sana dan keesokkan hari pukul 2ptg aku, my son, khai n pian bertolak pulang dulu coz kami kereta kecik yang team lain kereta dia orang 4x4 semua laju...Alhamdulillah jam 5ptg kami sampai di keningau...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails