Monday, May 23, 2011

Sibuk SEGAK....

Minggu ni last week bagi aku, anak aku, anak murid aku dan anak jari kaki aku bagi semester satu 2011 dan minggu depan dah start cuti. Sebelum aku dan seluruh warga SKPekan cuti jadi minggu ni dia orang sibuk dengan ujian SEGAK..A.K.A standart kecergasan murid sekolah malaysia...aku terpaksa keje keras sikit untuk handle ujian ni dan soarng lagi hamba Allah kat SKPekan yang sibuk dengan ujian ni ialah Pn Rohani Soumin kita...dia yang merintis untuk buat ujian ni coz dia kena siapkan tugas study dia...sekurang2nye aku bertangungjawab dengan tugas aku sebagai ketua panitia PJK dan sebagai orang kuat pj kat SKPekan yang tersayang ni.....(uiik angkat bakul nih). Tapi takpe kita kena buat keje secara ikhlas agar hati pun tenang dan fun.....Alhamdulillah n Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails