Monday, January 28, 2019

Kesian Anak Manja aBi ni soRang

Abah tak tak tau macam mana nak bgtau lagi kat anak abi ni sorang .. dah banyak kali anak abi buat hal dan dah banyak kali abi pesan dan banyak kali abi warning. Dah banyak kes ..dikampung lagi di tahfis assomadi lagi dengan Mak dan Tokayah lagi .. ni dengan budak2 taman merawan pulak Tapi apa kan daya anak abi tak pernah ambil peduli apa yang abi pesan. Abah minta maaf atas apa yang berlaku abah perlu bertindak sedemikian untuk kebaikan di masa hadapan anak6 abi semua ... abi taknak anak6 abah hanyut dengan tindakan yang tidak sepatutnya .. Allah menguji abi dengan anak6 abah, banyak ujian yang abi kena tanggung dari tingkah laku anak6 abi .. tapi takpe walau bagaimana pun anak6 abi memang yang terbaik untuk abi dan ummi. Kalau nak di bandingan dengan anak orang lain .. anak6 abi yang terbaik .. 
Abi sangat2 bersyukur Allah amanahkan kepada abi anak6 seperti Along Misha, abang adib, abang afiq, acik ayuni, abang farish dan adik muhammmad. terima kasih kerana menjadi anak6 abi dan ummi yang terbaik ... terima kasih 
ABI MINTA MAAF ATAS APA YANG TELAH ABAH LAKU TERHADAP ANAK6 ABI .. SEMOGA ALLAH KUMPULKAN KITA SEMUA DISYURGA NANTI INSYAALLAH DAN SETIAP PAGI ABI DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK ANAK6 ABI SEMUA. sbb tu abi baca alfatihah 33kali setiap pagi .. salah satu abi hadiahkan untuk anak6 abi kebaikan dunia dan akhirat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails