Tuesday, January 22, 2019

Mencari Sesuatu Yang Baru

Sesuatu yang baru?????
mula tu peti sejuk aku rosak so aku google laa cari apa masalah dia .. tak beku dan tak sejuk .. dah panggil maintenance dia datang bw spanar dan screw driver je kemudian datang potong sensor je, lps tu dia p beli barang dan tukar la benda tu... dia charge aku RM180.00 .. senang juga kerja dia ... hehehe .. tp tmasih juga sama tak beku .. so cari laa aku kat youtube .. cari punya cari ...masa cari ni lah jumpa HAIRUL VCOOL punya video so aku follow video dia .. intresting cara penyampaian dia ..cek punya cek dia akan buat kelas 18,19 dan 20hb jan 2019 .. rs tertarik so aku join laa kelas dia bayaran rm499.00 kebetulan tarikh tu kedah cuti thaipusam dan birthday sultan kedah.
aku bertolak ke JDT 17hb malam bas pukul 10.00 malam.

ni kali ke3 aku sampai JDT selepas kahwin sebelum kahwin sekali datang kerja 2 minggu, lps kahwin datang dengan femaly 2 hari je dan ni kali ke3 yg ni ... sampai LARKIN 7.10pagi ... paklang dan maklang yang p ambik aku kat larkin dan terus hantar ke kedai HAIRUL VCOOL. Bermula laa aku kursus membaiki peti sejuk dan mesin basuh selama 3 hari. hari per1 dari pukul 9 hingga 6 ptg hari ke2 pun sama dan hari ke3 dari 9 hingga 10 malam.
Alhamdulillah .. Allah banyak memeudahkan kerja aku ni alhamdulillah .. dari awal hingga aku balik semula ke kulim.. semua nya mudah. Kat JDT aku menumpang rumah PAKLANG&MAKLANG .. tq paklang&maklang. 
 En. Hairul Ithnin

 on the way pulang ke kulim ... first time naik grab

Team Hairul Vcool First Batch

 otai-otai buat kerja


dalam kedai 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails