Monday, May 06, 2019

HARI-HARI TERAKHIR


Hidup ini banyak dugaan dan ujian samada kecil atau besar, tak kira tua atau muda .. dan aku telah diturunkan ujian ini oleh Allah agar aku lebih sedar akan kesalahan aku dulu bersama insan tersayang. selama 21 tahun dengan 6 orang anak maka jodoh aku hanya sampai di sini sahaja semoga masing-masing terus bahagia dengan haluan masing-masing InsyaAllah. 05 may 2019 malam puasa pertama .. orang di masjid terawih aku hantar isteri ke guchil 7 .. dan tamat lah jodoh kami.

 malam terakhir bersama mama .. ni dah sampai rumah guchil 05 may 2019


 On the way berubat mama di nilai n9

 Dari 25 mac hingga 25 april (birthday abang adib) dan seleberate birthday sekali dgn ambik mama di ipoh.
 Di Hotel masa ambik mama di ipoh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails