Monday, June 10, 2024

ALAHAI ANAK APA YANG ADA DALAM FIKIRAN SEKARANG

 Dalam perangai anak7 inshaAllah aku dapat tahu keadaan macam mana, perangai macam mana dan yang bongsu pun aku tahu perangai dia dan dari segi akademik macam mana. Namun bila dah besar ni aku jadi dah tak tahu apa yang bersarang dalam fikiran dia baru je tingkatan 3 dah taknak sekolah, dah berbuih aku bebel pasal hidup ini keras namun tetap dengan pendirian dia. Dari SMK AIR MERAH tukar pergi SMK TMN SELASIH dan tukat lagi ke SMK LUBUK BUNTAR (ASRAMA) pun masih berperangai sama taknak ke sekolah. Sebelum ni takde yang nak kejutkan dia bangun pagi, memang jenis susah bangun pagi, macam mana nak senang bangun pagi kalau dah tidur pun pukul 4 5 pagi. Aku dah letih bebel, takan nak pukul lagi badan pun dah hampir sama dengan abah, abah mana nak tengok anak dia susah. Usaha yang terbaik untuk dia tapi itu yang dia pilih dah tak boleh cakap apa.InshaAllah ada je nanti rezeki NUR MUHAMMAD BIN AZZIHAN.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails