Monday, June 10, 2024

TAKDIR PENENTU

Walau apa sekali pun perancangan manusia ketentuan Ilahi adalah yang terbaik ..setelah perpisahan yang terakhir aku nekad untuk tidak ingin lagi untuk ada pasangan hidup, cukup lah kehidupan aku dengan exwife aku jadi pengajaran. 3 tahun tinggal sebumbung tetapi tidak bertegur sapa hinggalah keputusan perpisahan adalah jalan terbaik dibuat. Apakan daya kenapa aku perlukan dia untuk kelansungan hidup aku walaupun dia bukanlah pandangan mata ku, inikah yang dikatakan jodoh dan jodoh berada ditangan Allah.

Tanggal 25 Febuari 2023 sekali lagi aku di akad dengan orang utara kg terap serdang kedah. ZAINATTUL AMIRA BINTI ZAINOL nama pasangan ku berusia 32 tahun mempunyai 2 orang cahaya mata dari perkhawinan terdahulu ADRIAN (11) ADRIANA (8), keluarga kecil ini telah mengikat hati ku dengan tanpa aku sedar .. hanya 3 bulan pekenalan secara serius walau dia kerja sekali dengan ku namun aku tak menaruh minat sedikit pun walaupun masa tu aku dan exwife dah tak sehaluan, memang aku dah nekad untuk tidak kahwin lagi.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails