Tuesday, June 17, 2008

LAYAN ZZZHHAAAASSSSS

16 Jun (Isnin)
Jam 11.30 sekolah buat mesyuarat guru2 untk Hari Guru pada Khamis ni. GB buat kejutan sapa yang birthday pada bln ni dan bln lepas di sambut sekali dengan perpisahan Pn Jimah yang kena ikut husband ke K.L. Apa lagi nama aku disebut sekali lah habis birthday aku baru 4 hari yang lepas. seramai 12 orang semua yang dipanggil hanya aku sorang je yang lelaki jadi dia org tolak kat aku untuk rasmi potong kek, mana aku nak(aku ni pemalu) so Pn Jimah yang rasmi.
Wife bw nasi tak banyak 8 bungkus je mana ada orang beli semua dah kenyang. Tapi takpe kalau rezeki tu tak kemana. Malam May Beliau telefon minta buat nasi nga air 65 bungkus untuk budak silat esok.(kalau dah rezeki tak kemana) sebelum main badminton g beli barang untuk esok dulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails