Tuesday, June 10, 2008

SEKOLAH DAH........

10 Jun (Selasa)
Hari ni dah masuk hari ke2 aku balik sekolah, dan hari ni letih sedikit coz kat sekolah ada buat Mencari Bakat Sukan untuk tahun 6 shj, aku , pius, pak long, stanlee, kiflee dan beberapa orang guru perempuan yang terlibat dengan tahun 6. Semua ada 8 stesen dan aku berada di stesen lari ulang alik. Memang letih murid ada 169 orang kena buat sorang demi sorang tidak boleh tidak.

Semalam keluar pg main badminton kat dewan baru sekolah ingatkan ramai, aku nga ajis je. Main 2 set je letih gak, mana tak nya baru je start main dah lama tinggal. Balik tolong wife sattle barang yang perlu untuk dia buat nasi ayam. Sekarang Alhamdulillah dah wife dah ada income sikit dari jualan nasi, tak banyak 30/40 bungkus je shari, o.k la tu, jam 1.30 aku tidur bangun sekolah hari ni tlewat 7.30, tel malik suruh jalan dulu(malik tumpang aku sementara motor dia sampai hari khamis).

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails