Thursday, September 16, 2010

Open House 2010

Tahun 2009 kami tak sempat buat open house so tahun ni kami cari ruang yang sesuai untuk menjayakannye. Tanggal 3 syawal dengan berbekalkan menu nasi ayam hainan kami buka pintu rumah untuk tetamu beraya...menu nasi ayam ni di putuskan setelah mesyuarat meja bulat dibuat ...maklum lah aku ni kan bekas maneger The Chic Rice Shop so apa gunanya yang belajar tak di praktikan..Alhamdulillah ramai juga la yang datang ada yang datang makan banyak...ada yang datang makan sikit....ada yang datang tak makan dan ada juga yang tak datang lansung...hehehehe,.....macam mana dia orang nak datang aku yang hilang awal kebetulan raya ke 3 ni ramai pulak yang open so aku ambil kesempatan dalam 2jam meneroka kawasan orang. Masa aku keluar tu dah pukul 4ptg....anyway malam aku sambung balik buka sampai kul 10. Alhamdulillah suasana berjalan lancar dan meriah dengan gelagat rakan n anak-anak cilik....dan aku ucapkan terima kasih bebanyak kepada yang sudi singgah kat rumah aku...SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails