Tuesday, September 28, 2010

Perasaan.......

Tahun ini aku rasa sudah sampai masanya untuk aku mencari satu kelainan...maksud aku dah lama aku kat sekolah pekan keningau ni so rasa ingin mencari pengalaman di sekolah lain. Terlintas juga di hati ini untuk posting terus balik ke semenanjung tapi memandangkan beberapa permasalahan yang perlu aku hadapi jadi aku perlu 'hold' dulu hasrat aku itu. Kebetulan kementerian membekukan buat sementara waktu elaun perpindahan jadi guru-guru luar kawasan perlu mengeluarkan perbelanjaan sendiri jika nak pindah. Ini lah nasib perantau...kalau perantau di tanah sendiri takpe lagi bila-bila boleh balik, tapi ni perantau yang berada di seberang laut perlu naik belon untuk pulang kampung ....sudah timbul perasaan jauh dari keluarga di kampung....apa-apapun anak2 abah yang 6 tu dan isteri abah yang 1 ni lah yang menjadi penyeri dikala sunyi. Kehidupan perlu di teruskan walau apa pun yang terjadi, jadi sekarang aku perlu tunggu berita dari kementerian sebelum aku bertindak. PERASAAN INGIN PINDAH BALIK SEMENANJUNG DAH MELUAK2 dah ni.................sabar...sabar....sabar...zihan....huhuhuu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails