Sunday, October 10, 2010

Salasilah Keluarga

Hari ni aku n my wife duk mangadap laptop...ingat nak baca berita kejap tapi terbuka fail salsilah keluarga yang aku buat sebelum ni. Aku buat sebelum ni just suka-suka dan sekarang aku buat betul-betul. Salasilah keluarga aku dan salasilah keluarga my wife. Bila dah siap baru aku tahu yang aku ni tak kenal lagi nama anak-anak buah aku ....hehehhe teruk betul bapa saudara ni....mana tidak semua tukar panggilan mana ada nama betul...along la...angah la...acik la so macama mana aku nak ingat nama-nama diorang. Apabila dah siap yang aku ingat la...baru aku tahu nama-nama anak buah aku tak leh nak isi...sama la dengan salalsilah my wif aku..ingat panggilan je nama betul 'LUPA'...bkn tak ambil peduli tapi 'LUPA'...hehehe..Lepas ni aku perlua buat satu kerja khas agar apa yang aku mulakan ini akan menampakkan hasilnya yang mantap. InsaAllah.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails