Wednesday, October 20, 2010

Last Exam 4 This Year

Hari ni dah masuk hari kedua anak2 ku menduduki peperiksaan akhir tahun, kalau di tanya dia orang semua dapat jawab semua senang tapi bila keluar result baru la tahu betapa senangnye dia orang jawab kat aku bila aku tanya tapi bukannye senang dia orang jawab atas kertas jawapan.
Paper aku dah selesai tinggal cek je lagi...paper 1 dah siap...yang ni senang je tebuk, tampal, kira dan tulis markah...yang menyiksakan aku paper 2..terbeliak biji mata
, kena baca satu satu perkatan yang di tulis kalau tulisan yang o.k takpe lagi tapi kalau tulis yang macam kaki lipan betul2 menyiksakan aku dari banyak segi....mata...pegi ke otak...bila sampai di otak masuk ke hati lepas tu mula lah datang malas ..bila sampai malas je confirm markah budak ni susah nak tinggi.....tapi aku selalu berperikemanusiaan.....
Hari ni aku tenung diriku dan cuba fikir yang terbaik untuk diri ku dan pekerjaan aku...apabila di motivate sikit jiwa dan perasaan ini...aku keje hari ni banyak benda yang siap.....yang paling penting "JANGAN PEDULI ISI HATI ORANG LAIN JAGA HATI KITA JE"......aku rasa mesyuarat hari ni pun aku layan dengan baik je selalu bila mesyuarat pasti aku buat bodoh je....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails