Monday, October 18, 2010

Dah lamo Dah........

Lamo dah aku tak main badminton....so malam ni aku turun gelanggan...gelanggan kampung2 je...kalau tak salah aku dalam tahun ni, malam ni kali pertama aku turun. Mula tu ingat tak mau main sebab esok anak dah start exam akhir tahun tapi bila tengok balik paper yang dia duduki esok agak mudah so aku ambil keputusan yang tenang untuk turun main lah....malam ni ada tiga pair dengan kata lain 6 orang la tu kan....aku, haiis, ibrahim,phonsus, hanifah n ust razak...tak lama aku kat gelanggan, 2 game je aku main ...ya lah takut gak kan nanti tak pasal2 aku tak leh jalan esok. Walaupun 2 game je tapi macam main 5 game penat gila runing2....aku pair ngan phonsus vs ibrahim n hanifah. Lepas main relaks jap tengok dia orang main, jam dah pukul 9.30pm so aku minta izin untuk gerak dulu. Terniat nak nengok anak2 belajar tapi bila sampai rumah niat tu dah hilang.....mana tidaknya semua dah masuk tidur....dalam hati kecil ini bersuara "awal juga dia org tidur selalu kena marah dulu baru tidur"....anyway harap dia orang dapat jawap dengan baik esok. InsaAllah. Abahmu selalu doakan yang terbaik untuk anak6 dan keluarga. Ya la kan ibubapa mana nak lihat anak dia gagal kan....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails