Monday, June 25, 2012

KE MAJLIS KAHWIN KAKAK ANGKAT ANAK6 KU.....

Dari hari selasa 19 jun 2012 aku bersendirian je di rumah keningau, terasa sunyi yang amat pulang je dari sekolah memang jadi 'bisu sementara' nak sembang nga kucing pun aku tak faham tapi aku rasa kucing tu faham kot.....siang berganti malam dan malam berganti siang mcm tu la hidup aku kat keningau ni sehingga my loving famely datang tanggal 27hb jun...ni pun 1230pg 28hb baru flight dia orang mendarat.....apa2i pun abah kat sini doakan yang terbaik untuk u all...amin..

Hari ni 24hb...aku dalam delima sama ada ke majlis kahwin atau tidak...sudah aku pusing cari teman tapi masing2 ada keje...dengan keputusan yang berbelah bagi dan memikirkan silaturrahim so aku beratkan ke sana juga lah...capai motor aku terus panjat puncak kimanis...dlm 1.45 minit aku ride baru sampai dan singgah tak sampai 1/2jam terus keluar..dah tak kenal sapa nak sembang jemputan pulak ramai sangat...


Aku keluar je terus gerak ke kuala penyu, saje nak rasa jambatan baru....pulang ikut Membangkuk Beufort...singgah di Masjid Haji Ibrahim Kg Takuli  solat zohor dan sampai keningau jam 3.45ptg.....seronok gak layan lap dah laam tak konvoi.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails