Monday, June 24, 2019

Apa ada dengan 23hb JUn 2019

Peluang ke2, itu yang mampu ungkapkan selepas sesi mengadap hakim tepat jam 1045pagi .. seperti langsai hutang yang tak tkira nilainya. Itu lah yang dapat di gambarkan apabila aku dan dia masih lagi tetap sah. Selama kurang 2hari 4bulan krisis yang sukar di gambarkan peritnya bagi aku. Kehidupan aku selama 4 bulan seperti tidak berpijak dibumi yang nyata hanya jasad saja yang ada rohnya selalu melayan entah kemana-mana. Ini lah ujian yang allah turun kan kepada hambanya yang selalu lalai dengan nikmat keselesaan yang diberikan selama ini. Nikmat yang diberikan seperti endah tak endah saja dibuatnya, seperti Allah tu tak tau kehidupan yang telah dilalui oleh insan ini. Aku sangat bersyukur dengan ujian yang Allah berikan kepada hamba ini sangat-sangat bersyukur. Aku sedar apa yang telah dilakukan sangat-sangat merosakan jiwa aku. apa-apa pun Alhamdulillah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails