Friday, June 21, 2019

Hilang Lagi Permata Hati Dari Pandangan 15hb jun 2019

Hari ni 15hb jun kami sekeluarga ke Gambang Kuantan untuk daftar abang adib di UIAM dalam bidang asasi sains komputer. Dari kulim 11hb petang dan sampai kat kampung dlam pukul 10 malam. esoknya 12hb ke mahkamah kuala krai ditangguhkan lagi ke 23hb kerana hakim cuti kecemasan. 
 sebelum hantar abang 15hb kami duk beraya dikampung memandangkan raya aritu kami tak balik. Kami bertolak dari kampung 14hb petang menuju Setiu rumah adinda Aqid yang bertugas di PSTL Setiu, jadi takde laa aku dan famely letih untuk kekuantan. Dalam perancangan pukul 6pagi gerak dari setiu memandangkan semua keletihan jadi lambat la bangkit dan lambat bersiap so kami bertolak pukul 7pagi. Sampai di Gambang dalam 3jam ..pukul 10 la kami sampai. Pelajar semua 3064 orang, memang ramai ibubapa yang hadir masa sesi pendaftaran. 
Selesai pendaftaran dan bawa barang ke bilik abang lepak dulu dikantin sebelum benrangkat pulang. Bertolak dari gambang pukul 12.30 kot sampai rumah kulim dalam pukul 8 malam. standby untuk sekolah esoknya. (apa yg aku tulis pun tau .. macam tak best je .. hehehe)







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails