Friday, November 23, 2018

MaJLis JasaMu DiKenAnG Sir oZeLAn Dan Cikgu UMI KalSom

Last hari persekolahan dan last juga bagi 2 orang insan pendidikan yang telah berkhidmat dalam bidang pendidikan selama puluhan tahun iaitu sir OZELAN BIN OMAR dan cikgu UMI KALSOM BINTI ABU BAKAR. Mereka ber2 telah diraikan dalam satu majlis. Jumpa hilang silih berganti dalam persahabatan dan persahabatan ini berkekalan hingga ke JANNAH INSYAALLAH. Nak cerita sikit pasal SIR OZELAN ni, dia bagi aku kiranya mat special perwatakannya hampir sama dengan perwatakan ayahnda aku RAMLI @ ISMAIL BIN SENIK. setiap gerak geri tutur kata seakan-akan sama sebab tu aku rapat dengan dia. Cikgu UMI KALSOM pendiam orangnya tapi ramah bila dia bersuara, semenjak aku di PPKI lagi jauh lah aku dengan mereka di arus perdana. apa-apa pun gambar berbicara .....






pelukan terakhir sebagai pendidik 






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails