Friday, November 23, 2018

Malam Mahabbah Rasul - Nabi Kita Payung Kita

Surau Al-Khausar Taman Seri Petaling telah mengadakan program (rujuk diatas malas aku nak tulis), Kerjasama sekolah aku, syarikat RNZ dan Majlis Pembandaran Kulim. Sekolah aku dipilih pasal pengerusi surau Yang Dipertua PIBG sekolah aku, so aku dengan ustaz bukhari dengan ustaz ghafar ke sana atas tiket AJK kutip derma untuk tabung PIBG. Guna bekas tapperware bulat panggil murid2 SKAM 10 orang dan dia orang ni yang akan bergerak termasuklah anak aku sekali .. NUR MUHAMMAD BIN AZZIHAN dan MUHAMMAD FARISH BIN AZZIHAN. tapi yang pergi malam tu MUHAMMAD AFIQ AKMAL BIN AZZIHAN dan SALMAN HADI BIN AHMAD NAZIM .. eh tiba2 ada anak NAZIM ni ... HADI ni belajar di Alor Setar dan mak ayah dia kat sabah so cuti je dia datang sini lepak2 sambil tu aku ambil peluang belajar mengaji dengan dia ... dia ni budak hafiz dan sambung belajar buat alim.



 tunggu Q utk saguhati ..

masa proses mengira
Ni gambar hantar HADI ke Airport Penang dia nak balik SABAH, so ajar dia macam mana nak travel sendiri dr AS ke Airport penang

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails