Monday, November 26, 2018

Moh KiTa BaLik KamPung

Cuti sekolah dah mula start, so aku planning nak hantar anaknda yang nombor 5 ke sekolah tahfiz sepertimana yang diminta-minta olehnya .. sapa lagi kalau bukan Muhammad Farish .. dan dalam masa yang sama nak masuk jawi anaknda yang terakhir aku ... nur muhammad lah gerangannya. 
   Awal cuti sekolah ni masing-masing perlu berpecah untuk melaksanakan tanggungjawab masing2 ... along di Gong Badak ... Abang Adib exam SPM sampai 6hb ...abg afiq ke kem permata pintar 3 minggu 1hb daftar masuk tapi ke k.l sekali dengan tarikh aku 24hb(Sabtu) ... acik dengan mama tinggal dikulim temankan mama .. mama tunggu abg adib.
  Dah habis fikir so aku buat keputusan balik dengan bas memandangkan Kancil tak berapa sihat utk aku tinggalkan untuk mama.

 tunggu sampai bas abah nga farish nga muham jalan ..



 bas 2 tingkat ...duk tingkat atas depannnnn sekali


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails